Followers

Friday, October 29, 2010

Lucky Draw Anak Ayah


Salam semua. Wah! Baru berkesempatan nak join GA lagi.. Yay! Dua tiga hari ni busy dengan ulangkaji untuk final exam. Hehe. Rajin kan saya? Mesti la. Kalau tak nak jawab apa nanti. Ish3.

Eh. Eh. Gambar apa kat atas tu? Hah! Nak tahu jom klik SINI.

Bila boleh join? 
"LUCKY DRAW ANAK AYAH" 
bermula dari 27 Oct 2010 sehingga 12 Nov 2010 jam 10:00 pagi
 
 
Wah! Bila tengok kalender, hari ni dah masuk 30 October. Masih baru lagi berlangsung rupanya.
Eh. Panjang pulak aku dok bebel. Jom join ramai-ramai. 
 
 Memandangkan dah jadi follower untuk blog Life is Fun ni, aku rasa agak2 aku stress nanti
aku boleh singgah baca lawak yang boleh wat aku guling-guling.

Jom join ramai-ramai. Yuhuu...~

3 comments:

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] said...

hehe..nnt shekechik join..lmbt ag tarikh 2..lex lu r..hehe

Nur Qistina said...

wokeyh! tadehal la..ngee~
jom berusaha untuk final..=)

Adyshariz said...

salam dik..

akak singgah tengok apa yg patut..penyertaan di terima..thanks join lucky draw ya..LULUS dah..

btui tu, kalu tensen just singgah je ke blog member akak tuu..moga ada luck dlm lucky draw ni

macihh